ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΔΙΠ
Ως Πρόεδρος του «Κέντρου Διαμεσολάβησης Πειραιώς» (ΚΕ.ΔΙ.Π.), με ιδιαίτερη συγκίνηση συγχαίρω τους πρώτους πιστοποιημένους Διαμεσολαβητές που εκπαιδεύτηκαν στο Κέντρο μας, ύστερα από τις πρόσφατες εξετάσεις που διεξήγαγε το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Μετά από μία μακρά και όχι εύκολη διαδικασία προβολής σε όλη την Ελληνική Επικράτεια του θεσμού της διαμεσολάβησης, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουμε δικηγόρους και πολίτες προς […]

